onsdag 30 november 2011

Greven och Redaren måste följas av fler modiga själar!

Efter mitt inlägg igår, där jag utan att spara på krutet gjorde klart vad jag tycker om textilarbetarsonen Björklund och hans populistiska krypskytte på riksinternaten, så börjar det till slut komma motbilder till förtalsartiklarna. Idag tar Redaren Ulf G. Ryder - troligtvis inspirerad av hur er ödmjuke Greve vågade tala klarspråk - bladet från munnen och instämmer till fullo i min kritik av Herr Björklund. Det stämmer inte alls, bara man går runt och lyssnar på skolan så är de "happy people" summerar Redaren så vältaligt läget, vilket man tycker en gång för alla borde tysta kritiken.

Tyvärr kommer troligtvis detta ändå inte sätta stopp för vänsterjournalisternas skandaljournalistik, de har funnit ett vinnande koncept och lär inte släppa det i första taget. Därför efterlyser jag nu fler modiga föräldrar och gamla elever som en gång för alla kan klargöra för folket vilket överlägset och felfritt system riksinternaten utgör. Greven och Redaren kan inte vinna denna strid på egen hand!

0 kommentarer: